Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 9. november 2008

Julekalender




Neeta lagde en kalender av fyrstikkesker til en sukkersøtt-utfordring, og den synes jeg var sååå lekker at jeg måtte prøve selv. Jeg hadde til og med de samme papirene som ho hadde brukt. Har gjort noen små forrandringer, ellers er den nesten helt lik. (håper det er greit neeta?)
Jeg har brukt Diamond Glaze på engelen og bokstavene, papiret er fra Papirgleder, blomster fra Prima, og litt stæsj fra her og der.
Oppi "lukene" har jeg lagt melkesjokolade-eventyrfigurer.


2 kommentarer:

Torill sa...

Kjempeflott kalender, Kaia:-)
Og tusen takk for at du trodde at min LO gikk videre i Runway-konken:-) Desverre gikk jeg ikke videre! Men det var veldig gøy så lenge det varte:-)
men skulle selvfølgelig ha vært med mer... men du og du for noen bidrag da!!!
klem

Anonym sa...

very interesting blog.very nice photo.