Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 27. november 2008

Ferie til Egypt


På tirsdag er jeg så heldig at jeg skal få reise på ferie igjen. Til Hurghada. Gleder meg til sol og varme. Disse bildene er fra hotellområdet, ved bassenget. Det ser utrolig bra ut på bildene.
Er ferdig med julekorta nå, men har ikke fått tatt bilde av snuppa og Odin, så jeg tror jeg får det ganske travelt når vi kommer hjem 10.des, med å skrive og sende.
Men jeg har fått kakene i bokser, og duker, gardiner og lysestaker på plass, og godt i gang med julepresanger, så det blir nok jul i år og.
Ha en fin kveld :o)

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

God tur til Egypt:)
Hurgada er jo bare en så herlig plass å reise til.
Drømmer meg ofte tilbak der..
Så flink du er som har fått unna så mye til jul
God klem fra Inger Marie

Torill sa...

Håper du får en flott tur til Egypt!
Kos deg masse!!!