Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 18. oktober 2008

Flere julekort





Er virkelig i siget nå. På disse kortene har jeg brukt mønsterpapir fra Basic Grey og My Mind's Eye. Motiver fra Hanglar og Magnolia. Tekststempler fra Norsk Stempelblad og Stempelglede. Blomstene er fra gamle lysmansjetter, med rundeller fra Unik Hobby og brads.

1 kommentar:

Maya sa...

Ja du er virkelig i siget :)
Her var det masse flotte julekort!
Herlige papirer,farger og detaljer!!

Jeg er heller ikke noe fan av halloween og alt det amerikanerne gjør ;)
Jeg liker julebukker bedre jeg!
Men greit å ha litt når nabobarna kommer :)

Klem fra Maya :)