Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 2. september 2008

Nye kort.

Criss Cross guttekort i turkis. Herlige farger. Stempler fra papirloftet, og Paper Artsy. Blomster fra Prima, og div. knapper.

Fikk bestilling på to jentekort, det ene til en tolvåring, og det andre måtte være i rosa, for ho er veldig glad i det. Jeg er veldig glad i Laugh - stempelet mitt fra Paperbagstudios (det har vel de fleste merket) blir i så godt humør av det. Mønsterpapiret er fra Basic Grey.

Og dette ble jo rosa da ;-) Mønsterpapir fra Bo Bunny, og hanglar stempler.

Og så vil jeg takke alle sammen for de koselige kommentarene jeg har fått. De lyser opp hverdagen. :-)

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Så mange herlige kort :)
Det hanglar kortet var jo super søtt

Go klem