Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 25. september 2008

Noen nye kort.

Fikk bestilling på et 50-års dags kort, og siden dette er noen av mine favoritt-farger, så kjørte jeg det safe jeg.

Et guttekort i lyseblått :o)
Det er ikke ofte fra denne kanten.
Har brukt journaling ark fra Making Memories, stempel fra Paper Artsy, flaskebeskytter, bånd, cq, blomster fra prima og rundeller.

Enda et guttekort, her har jeg brukt litt av Mesh'en, blomst og rundell som jeg vant i RAK til Sukkersøtt, og journaling card, stempel fra Paperbag Studios.

Har også laget en del julekort, men de kan jeg vise frem en annen dag.
Ha en kjempefin kveld :o)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nyyydelige kort du har laga i herlige fargekombinasjoner!
Så lekre detaljer også då, passer perfekt til korta!!!

Gleder meg til å sjå litt scrapping... ;o)

Klem,
Jorunn

Anita Hagen sa...

Hei Kaia

Fy søren så herlig kort du har laget og fy flate såååå mange herlige julekort. Du er utrolig flink.

Ha en fin høstkveld videre!

Klem fra Anita

troll13 sa...

Skønne kort du har lavet, og jeg er vild med farverne på det første :o)