Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 29. august 2008

Nye kort

Dette kjenner dere sikkert igjen, for det er nesten likt er criss cross card jeg har laget før, men med noen ørsmå justeringer. Fikk bestilling på et 40 år's kort, og liker veldig godt disse papirene ;-)

Så har jeg laget et sirkelkort igjen. Det er litt utfordrende for det er så mange plasser å pynte, men det er litt gøy og ;-)

Sånn ser det ut under sløyfa.

Og når du begynner å åpne det ser det sånn ut. Har brukt Bohemia mønsterpapir, og masse forskjellige stempel.


Helt åpent ser det sånn ut. Det er til ei som jobber på samme plass som meg, og som jeg synes er utrolig snill. Ho har 40 år's dag på tirsdag, så da tenkte jeg at ho skulle få dette kortet og noen fine liljer, for det er min favorittblomst.
Ha en flott fredag alle sammen, og GOD HELG ;-)

Ingen kommentarer: