Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 4. juli 2008

Nytt kort

Lagde dette kortet forrige helg, men har ikke fått lagt det inn før nå. Nok en gang har jeg blitt veldig inspirert av Troll 13, og dere som ikke har vært der å sett. Det er verdt en tur, ho lager de mest fantastiske kreasjoner med masse innslag av qc-dies. Jeg har en link til henne på siden min.

Sånn ble det inni. Har brukt brun bazzil kartong, mønsterpapiret er jeg ikke helt sikker på, swirlen er fra basic grey, ett sett med mange utrolig fine swirler, og qc-dies.
Da får jeg håpe at inspirasjonen kommer "rennende over meg", så kanskje jeg får laget noe i helgen. Ha en fortsatt fin fredagskveld ;-)

Ingen kommentarer: