Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 15. juli 2008

Endelig et nytt kort.

Endelig et nytt kort fra denne kanten, det er et konvoluttkort, hvor lukkingen består av Magnoliagutten på borrelås. For å åpne kortet tar man ganske enkelt av Edwin. Har malt han med distress, og brukt masse qc-dies. Gratulere er skrevet med tangerine-alfabetet.

Sånn ser det ut åpent. Stempler fra Papirloftet, Kreativ Hobby, Stempelglede og kalenderstempelet er jeg litt usikker på. Har brukt blå bazzil-kartong, og mønsterpapir fra American Grafts, The Goods heter serien.

Og sånn ble baksiden med stempel fra Stempelglede og personlig stempel.

Og grunnen til at jeg ikke har fått lagd så mange kort er at jeg har forandret denne blå gangen til.......

.... denne lekre lyse her. Og da må det jo noen strøk til. Har litt igjen, men min kjære må hjelpe meg med noen skaper som må ned først. Hadde egentlig ikke tenkt å ta dette før til høsten, men så ble jeg overmannet av en uimotståelig trang til å male. Og da er det jo bare å kjøre på mens arbeidslysten er der.

Har mange påbegynte kortprosjekt liggende, håper å få noen flere ferdig om ikke så lenge. Ha en riktig god natt ;-)

3 kommentarer:

Torill sa...

Gangen så mye bedre ut!!!!
Og for et nydelig kort!!! Kjempelekkert! Takk for koselige kommentarer- alltid kjekt å lese!!! takk takk! Ha en super dag, Kaia!!!

Elisabeth sa...

hei hei
så fint kortet ditt ble;) kanskje du kan ha det med deg når du kommer innom på jobben??? gangen ble også veldig bra;)

snakkes

klemz

troll13 sa...

Rigtig flot kort du har lavet og tak for din fine kommentar på min blog :o)
Har en dejlig dag