Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 5. mai 2008

Konfirmasjonskort, for siste gang.

Et guttekort i mørk blå kartong, og lyseblått mønsterpapir, litt av en bokside, en tag, blomster, stempel fra paperbag studios og ???

Sånn ble det inni.

Fikk bestilling på jentekort, så da laget jeg like godt to i samme slengen, de er ganske like med blonde, kakeserviett, stempel fra paperbag studio, tag og blomster.

Begge ser sånn ut inni, bare forskjellige farger. Nå kommer det ikke flere konfirmasjonskort fra denne kanten, lager jeg flere så skal jeg love å ikke legge de ut, får finne på noe annet nå. Ha en fortsatt fin kveld ;-)

4 kommentarer:

Trine sa...

Hei!

Fy søren så fine konfirmant kort du har laget! Kan hende jeg lifter deg "litt" hvis det er greit?

Hodet mitt er en smule hult for tiden! (Egentlig fult,men av andre ting!)

Ha ei fortsatt fin og solfylt uke!

Inger Marie sa...

Nydelige konfirmasjonskort du har laget:)

Ha en go natt!!

Klem fra Inger Marie

Elisabeth sa...

hei hei
ja disse kortene var kjempe fine;)
så fint med blonder på kort;)

snakkes vel på butikken i dag...

klemz

Unknown sa...

Så herlige konfirmasjonskort! lekre farger og så flott pynta på innsida også!

Så herlige feriebilder du har i bloggen din også! Ser ut som de har hatt en heilt topp ferie!

Takk for besøk og koselig kommentar i bloggen min!

klem,
Jorunn