Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 1. mai 2008

Enda flere konfirmasjonskort


Veskekort til jente. Det er sikkert ett år siden sist jeg lagde det, så det var litt artig å prøve.

Jeg har stilt ut noen kort på biblioteket, og fikk spørsmål om jeg ikke kunne lage noen flere guttekort, for de hadde solgt de som var der oppe. Så da lagde jeg noen i går.

Ble veldig fornøyd med dette, fargene ble så fine sammen. Mønsterpapiret er fra bohemia, og så har jeg brukt brun, rød og orange kartong.

Inni ble det sånn, og så er det plass til å legge penger bak fotballgutten fra magnolia.
Det var det, ha en fortsatt fin kveld, og ei kjempekreativ helg ;-)


2 kommentarer:

Turid Mari sa...

Heia :)
Tusen takk før koseli kommentar inne hos mæ :)
Her hadde du mye fint!! Så fint at du dekorere både inni og uttanpå kortan :)
De svirlan du spurte om e clearstamps ja, stempla på vanlig bazzill :)
Ei venninne av mæ spurte mæ kordan stempel det va, og æ huska ikkje.. prøvde å leite litt på nettet, men kunne ikkje finne de før å gi ho produsenten :/ :)

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Turid.

Trine sa...

Hei Karianne!

Så nydelige kort du har laget, igjen!
Å så søtt veskekort! Artig å ta i bruk "gamle" ideer også.
Du er super kreativ, og produktiv til tusen!
Ha en nydelig helg!