Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 20. april 2008

Serviettholder

På torsdag fikk jeg laget en serviettboks, jeg fikk malen av Kjellfrid på treffet, og sånn ble den da.
Mønsterpapir fra creativ paper, "Vanessa" stempel fra paperbag studios, kakeserviett, og billettstempel fra papirloftet.

Baksiden ble sånn. Helt enkel, det er litt glitter på blomstene, men det synes ikke så godt her.
Jeg ga bort denne til min beste kort-kunde, synes ho fortjente det, og så er ho så snill.
I morra er det treff igjen, håper det blir en kreativ og effektiv kveld. God Natt (om ikke så alt for lenge) ;-)

Ingen kommentarer: