Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 15. april 2008

Korttreff

Hadde store planer om å lage konfirmasjonskort til gutt denne gang, men så hadde Elisabeth fått et kort som var så tøfft, og det måtte vi alle herme etter.
Stempler fra stempelglede og magnolia, brun, turkis og lilla kartong, mønsterpapir fra Daisy D.
Vi skjærte av halva forsiden og limte på nye lag.
Sånn ser det ut inni. Panel og revet mønsterpapir.

Fikk til og med laget to stk. Her er det stempel fra Hanglar, og stempelglede, brun, lilla og rosa kartong. Ellers er det ganske likt det andre.

Og sånn ble det inni. "Gøy med noe nytt" er det noe som heter. (Må jo si at jeg hermet etter Hilde på dette kortet da) OK, da venter vel senga på meg tenker jeg. Ha en riktig god natt til meg selv, og til de som ser dette.

2 kommentarer:

Trine sa...

Hei Karianne!

Fy søren for noen fine kort! Stilig med den delte fronten. Å så har du brukt så fine farger! Skikkelig gøy med noe andeledes.
Jeg kikka i almanakken min nå, å det ser ut til at vi har fri på mandag!!!! Så hvis det blir treff da, så kommer jeg! Hurra!
Ha en fortreffende solskinsdag!

Lena sa...

Hei
For noen flotte kort du har laget! Nydelige farger altså:) Hadde dessverre ikke tid til å komme på sist treff, men jeg får prøve å komme neste gang. Vi snakkes da